تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت فکری برای بهره‌های بالای بانکی کند/ موضوع 80درصد تقاضاهای مردم از نمایندگان کسب‌وکار است

ساعت: 16:28 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149824

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در این دوره باید چاره‌ای برای بهره‌های بالای بانکی بیاندیشد تا تمام سود تولیدکنندگان، صرف پرداخت بهره‌های سنگین بانکی نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ همایش روزصنعت و معدن استان قزوین ظهر امروز(شنبه) با حضور جمعی از مسئولین استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. 


داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در این همایش بیان کرد: جلسات متعدد و مختلفی در رابطه با ضرورت تحرک در تولید و اشتغال منعقد شده؛ اما هنوز تغییر نگاه جدی در بحث تولید و اشتغال بین آحاد جامعه به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینکه پویا شدن بخش تولید کلید نجات کشور است، ادامه داد: هنوز عزم عمومی برای پویایی حوزه تولید به وجود نیامده و همگرایی و هم افزایی مورد نیاز شکل نگرفته است.

محمدی گفت: با نگاهی به سند چشم‌انداز متوجه می‌شویم به لحاظ علمی، سیاسی، اقتدار منطقه‌ای در حوزه‌های دفاعی و نظامی ما از سند جلوتر حرکت کرده ایم؛ اما در حوزه‌های اقتصادی باید بپذیریم از چشم انداز عقب هستیم.

در حوزه اقتصادی عقب افتادگی زیادی از سند چشم انداز داریم 
این مسئول با بیان اینکه عدم تحرک اقتصادی چالش جدی حوزه صنعت است، افزود: متاسفانه در حوزه اقتصاد هنوز به این باور نرسیده‌ایم که برای پیشرفت و توسعه صنعت کشور باید هزنیه کنیم. 

وی با تاکید به حضور تاثیرگذار بخش خصوصی درحوزه صنعت گفت: برای گسترش بازار فروش محصولات داخلی و پیشی گرفتن از رقبا باید کیفیت محصول را افزایش و قیمت تمام شده را کاهش داد. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: متاسفانه 90درصد درآمدهای نفتی صرف هزنیه‌های جاری می‌شود و برای اجرایی شدن اصل 44 نیازمند چالاکی دولت در حوزه خصوصی سازی هستیم. 

وی اظهار کرد: 80درصد تقاضاهای مردم از دفاتر نمایندگان مجلس تقاضاهای اقتصادی و کسب و کار است و نسبت به گذشته مشکلات و درخواست‌های مردم تغییرات زیادی کرده است. 

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان خاطرنشان کرد: دولت در این دوره باید چاره‌ای برای بهره‌های بالای بانکی بیاندیشد تا تمام سود تولیدکنندگان، صرف پرداخت بهرهای سنگین بانکی نشود. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت فکری برای بهره‌های بالای بانکی کند/ موضوع 80درصد تقاضاهای مردم از نمایندگان کسب‌وکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..