تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌گرفتن کپسول گاز، عامل سوختگی پسر خردسال شد

ساعت: 14:03 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149623

پسر 11 ماهه که بر اثر سوختگی دچار سانحه شده بود، در مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی قزوین درمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزانه سلیمان پوریان، مسئول بخش سوختگی مرکز آموزشی - درمانی شهید رجایی قزوین ، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پسر 11 ماهه ای که بر اثر نشت گاز و آتش گرفتن کپسول گاز در مسافرت، دچار سوختگی 15 درصدی شده بود، بعد از پذیرش در این مرکز، با اقدامات به موقع تیم پزشکی و پرستاری، درمان شد. 


وی درباره این پسر 11 ماهه گفت: این کودک خردسال از ناحیه سر و صورت، گردن و نیم تنه سمت چپ، دچار سوختگی شده بود که توسط دکتر فرزین پاک فطرت، فوق تخصص جراحی ترمیمی و سوختگی در طی چند مرحله، جراحی شد و بهبودی خود را به دست آورد. 

این مسئول هشدار داد: بیشتر سوختگی های کودکان مراجعه کننده به این مرکز، به خاطر عدم توجه والدین به موارد ایمنی، هنگام استفاده از وسایل گرماسوز است. همچنین 80 درصد سوختگی کودکان زیر پنج سال، بر اثر سوختگی با آب جوش است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌گرفتن کپسول گاز، عامل سوختگی پسر خردسال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..