تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح آسایشگاه شبانه روزی سالمندان در خدابنده+تصاویر

ساعت: 16:31 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149604

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه هیچ آسایشگاه شبانه روزی سالمندان در شهرستان خدابنده وجود ندارد اعلام کرد: در هفته بهزیستی،مرکز فرزانگان سالمند شهر قیدار برای رسیدگی به سالمندان به صورت شبانه روزی افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز به مناسبت هفته بهزیستی ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده به همراه تعدادی از همکاران در بهزیستی این شهرستان حاضر شد و با عوامل این مجموعه دیدار کرد.

ابراهیمی در این دیدار اظهار کرد: یکى از مهم‏ترین آرمان‏هاى مقدس امام خمینى(ره)، تحقق عدالت اجتماعى، کم شدن فاصله طبقاتى و حمایت از محرومان و فقرستیزى بود.

وی افزود:امام(ره)همواره مستضعفان را صاحبان اصلى انقلاب مى‏ دانست و به مجلس و دولت همیشه سفارش مى ‏کردند که قدر ملت را بدانید و در خدمتگزارى به آنان، به‏ویژه مستضعفان و محرومان فروگذارى نکنید.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: وجود فقر خصوصاً اگر گستردگى زیادى داشته باشد زمینه ‏ساز بروز انحرافات اجتماعى و بستر مناسبى براى وقوع جرم و جنایت است و فقر ناشى از محرومیت منجر به عواقب شدیدى از قبیل خودکشى، فحشا، دزدى، اعتیاد، فروش مواد مخدر و کارهاى خلاف قانون مى‏ شود و دامن همه افراد جامعه را می گیرد و کار و فعالیت در بهزیستی از مشاغل سخت و طاقت فرساست چرا که کارکنان بهزیستی هر روز و ساعت با دردمندترین افراد جامعه سر و کار دارند که شایسته تقدیر و قدر دانی است.

وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: مجموعه سپاه و بسیج خدابنده آماده هر گونه کمک و همکاری و همیاری با بهزیستی این شهرستان است و برای پیشبرد اهداف این نهاد هر کاری که لازم باشد انجام می دهد.

عصمت نصیری رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده نیز اظهار کرد: یکی از عمده ترین نهادهای دولتی در جهت سامان دهی طیف آسیب پذیر جامعه، سازمان بهزیستی است که از چند جهت وظایف و مسئولیت های سنگینی نزدیک به ۱۶۰نوع فعالیت از قبیل تامین رفاه خیل عظیمی از معلولان جامعه، سر و سامان دادن به وضعیت بسیاری از زنان و کودکان محروم، نگهداری از سالمندان نیازمند حمایت، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری اجتماعی به سالمندان، و…را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این سازمان با حمایتهای گوناگون از کودکان نیازمند ، زنان و کودکان بی سرپرست ونیز ارائه خدمات توانبخشی به معلولان جسمی وذهنی،مبتلایان به بیماریهای صعب العلاج ،معتادان و ناسازگاران اجتماعی و همچنین پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی و با حفظ ارزشها وکرامات والای انسانی با تکیه بر همیاری مردم  نیکوکار  تلاش می کند.

رئیس بهزیستی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر شش هزار معلول در این شهرستان وجود دارد ادامه داد: ۲۴ تا ۳۰تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است و شعار این هفته "بهزیستی محور مسئولیت و سلامت اجتماعی"است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه هیچ آسایشگاه شبانه روزی سالمندان در شهرستان خدابنده وجود ندارد اعلام کرد: در هفته بهزیستی،مرکز فرزانگان سالمند شهر قیدار برای رسیدگی به سالمندان به صورت شبانه روزی افتتاح می شود و یک خیر خدابنده ای نیز قبل از فوتش وصیت کرده است که صد میلیون تومان از دارائیش برای مرکز نگهداری از معلولین اختصاص یابد و پیگیری ها از طریق شهرداری و شورای شهر انجام شده است تا این مکان در داخل پارک بانوان شهر احداث شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح آسایشگاه شبانه روزی سالمندان در خدابنده+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..