تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستبند پلیس میاندوآب بر دستان سارقان خودرو/ دستگیری هفت نفر و کشف ۱۰ خودروی سرقتی

ساعت: 16:22 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149815

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در این شهرستان، با هوشیاری و آگاهی ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارق یا سارقان انجام دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، سارقانی را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در رابطه با سرقت خودرو؛ هفت نفر سارق دستگیر و ۱۰ خودروی سرقتی کشف شده است، گفت: مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

شیخ نژاد با توصیه به شهروندان برای رعایت هشدارهای پلیسی گفت: شهروندان از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیای قیمتی خود در داخل خودرو در معرض دید عموم خودداری کرده و از انجام معاملاتی که سود زیاد و بیش از حد عایدشان می شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فرد مشکوک در محل زندگی خود، موضوع را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده و قبل از خرید خودرو ضمن اخذ برگ عدم خلاف، از اصالت شماره موتور، شاسی و شماره پلاک اتومبیل با استعلام از کارشناسان اطمینان یابند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستبند پلیس میاندوآب بر دستان سارقان خودرو/ دستگیری هفت نفر و کشف ۱۰ خودروی سرقتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..