تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابراز ارادت رزمنده سوری به امام خامنه ای / سیدمحمدرضا: فکر می کردم شهادت نوعی ماموریت است

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149814

حاشیه نگاری از مراسم اولین سالگرد مدافع حریم آل الله شهید مراثی:

عصر جمعه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، سیدرضا مراثی با حضور باشکوه امت شهیدپرور در محل دانشگاه تبریز برگزار گردید. حاشیه نگاری خبرنگار ائل از این مراسم معنوی باشکوه را در ذیل می خوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، عصر جمعه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم، سیدرضا مراثی با حضور باشکوه امت شهیدپرور، خانواده شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس،  جمعی از مسئولین و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در محل دانشگاه تبریز برگزار گردید.

حضور جمعی از رزمندگان سوری جبهه مقاومت و میهمانان زادگاه شهید مراثی(لیلان) زینت بخش این محفل معنوی بودند.

محمد یحیی از رزمندگان سوری جبهه مقاومت طی سخنانی ضمن ابراز ارادت خود به امام خامنه ای، گفت: از ۷ سال پیش کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه دست در دست هم داده و در سوریه جنگ به راه انداختند.

وی در تشریح علت انتخاب سوریه توسط دشمنان، گفت: چون سوریه در خط مقاومت بود؛ دشمنان اینجا را برگزیدند.

این رزمنده سوری خاطر نشان کرد: بدنبال اشغال سوریه، مردم از شهرهای خود دفاع کردند و شهید دادیم و با کمک نیروهایی از کشورهای ایران، لبنان، افعانستان و عراق توانستیم شهرها را آزاد کنیم.

وس ضمن تقدیر از مردم تبریز و خانواده شهدای مدافع، گفت: شهید مراثی در جبهه حلب نقش موثری داشتتند و امیدواریم روزی شهادت خودمان فرا برسد.

قرائت دلنوشته توسط فرزند نونهال شهید مراثی، یکی دیگر از قسمت های این برنامه بود که سیدمحمدرضای ۸ ساله در دلنوشته دردناک از روزهای بی بابا شدن خود در اولین روز مدرسه و روز تولد خود گفت.

این فرزند نونهال شهید مراثی در بخشی از این دلنوشته، آورده بود: فکر می کردم شهادت هم مثل یکی از ماموریت هایی است که رفته ای و برمی گیردی اما بعدها که با معنی شهادت آشنا شدم و مادرم گفت که بابا به بهشت رفته و منتظر ماست.

در بخش دیگری از این برنامه سردار پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه از رشادت های شهید مراثی گفته و اذعان داشت: مردم سوریه بیشتر از ما با شهید مراثی آشنا هستند و شهادت وی، آنها را اندوهناک کرد.

حاج سید رضا از خود گذشت اما برای خانواده چیزی کم نگذاشت

پخش کلیپ هایی از شهید مراثی در سوریه و خاطره گویی فرزندان شهید از آن سردار دلاور، از دیگر قسمت های این مراسم معنوی بود که همگان را تحت تاثیر قرار داد.

خانواده و همرزمان شهید مراثی بر سخت کوشی این مدافع حریم آل الله تاکید داشتند؛ تا جایی که برای آسایش خانواده خود چیزی کم نمی گذاشت اما خودش از زیورآلات دنیایی بریده بود و حتی خرید لباس نو برای خودش را هم دریغ می کرد.

مداحی پرشور و حماسی سیدرضا نریمانی که همگان او را با نوای "منم میخوام برم آره برم سرم بره " می شناسند؛ فضای معنوی این مراسم را هر چه باشکوه تر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابراز ارادت رزمنده سوری به امام خامنه ای / سیدمحمدرضا: فکر می کردم شهادت نوعی ماموریت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..