تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌های بدعهدی توتال باید بسته شود/دولت مکلف به بستن قرارداد با شرکت‌های داخلی است

ساعت: 14:29 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149622

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اگر برای ما زمینه باز بود و کشورهای دیگری پای کار می‌آمدند قطعا ما فرانسوی‌ها را انتخاب نمی‌کردیم، اما باید با دقت این قرارداد تنظیم و راه بدعهدی‌ها بسته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عزت‌الله یوسفیان ملا در گفت‌وگو با بلاغ، در پاسخ به این سوال که با توجه به بدعهدی فرانسوی‌ها در قرارداد‌های قبلی و کارنامه آنها در گذشته، آیا این قرارداد به نفع ایران است، اظهار کرد: قرارداد توتال باید آغاز شود وگرنه به این صورت نمی‌توان تشخیص داد، باید راه‌های بدعهدی بسته شود که طبق گفته دولت سعی شده این راه‌ها را ببندند.


وی  افزود: به این صورت که اگر اختلافی بر سر این قرارداد شود باید دید آیا مراجع داخلی کشور در این قرارداد اعتبار دارند و آیا ایران در پرداخت‌ها اختیاری دارد یا خیر؟

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه از یک سمت دولت را ملزم به سرمایه‌گذاری خارجی و از طرفی می‌گویند با این‌ها قرارداد نبندید، تصریح کرد: در این شرایط اگر دولت این قرارداد را نبندد چه کند؟ پس از گذشت چهار ماه از برنامه ششم توسعه، دولت در این برنامه مکلف شد تا 200 میلیارد دلار قرارداد بین‌المللی داشته باشد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه اگر عقد این قرارداد را تعطیل کنند قطر از آن سمت نفت ایران را می‌برد، اضافه کرد: درباره اینکه قرارداد با شرکت‌های داخلی بسته شود، این مورد هم پیگیری شد و دولت باید طبق دستور مجلس بخشی از قرارداد‌ها را با داخل ببندد و تحت نظارت مجلس اجرایی شود.


یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه اگر برای ما زمینه باز بود و کشورهای دیگری پای کار می‌آمدند قطعا ما فرانسوی‌ها را انتخاب نمی‌کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه کشورهای دیگری پای این موضوع نیامدند، چاره‌ای نبود اما باید با دقت این قرارداد تنظیم و راه بدعهدی‌ها بسته شود.

ارائه لایحه صدا و سیما به مجلس کاملا اشتباه است

وی درباره طرح لایحه واگذاری صدا و سیما به دولت، خاطرنشان کرد: طرح این موضوع کاملا اشتباه است چراکه این اتفاق اصلا شدنی نیست و طبق قانون اساسی ریاست صدا و سیما باید توسط رهبری منصوب شود.

نماینده مردم آمل در مجلس در پایان با بیان اینکه تغییر قانون اساسی توسط مجلس امکان‌ناپذیر است، تصریح کرد: براساس قانون، هر سه قوه در صدا و سیما دو نماینده دارند اما انتصاب رئیس این سازمان بر اساس قانون اساسی توسط رهبری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌های بدعهدی توتال باید بسته شود/دولت مکلف به بستن قرارداد با شرکت‌های داخلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..