تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز به حریم راه‌ها ممنوع!

ساعت: 16:05 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1149699

هر روز شاهد حضور دست فروشانی هستیم که با وجود ممنوعیت این کار اقدام به فروش محصولات کشاورزی، البسه و تنقلات در حاشیه این جاده ها می کنند که به نوعی جان مسافران و رانندگان را به خطر می اندازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ جاده های مواصلاتی استان گلستان از پرترددترین جاده های کشور می باشد که همه روزه عبور و مرور سنگینی در این راه ارتباطی صورت می گیرد.

هر روز شاهد حضور دست فروشانی هستیم که با وجود ممنوعیت این کار اقدام به فروش محصولات کشاورزی، البسه و تنقلات در حاشیه این جاده ها می کنند که به نوعی جان مسافران و رانندگان را به خطر می اندازند.

عرضه محصولات کشاورزی و تنقلات در حاشیه راه‌های استان گلستان را می توان یکی از مهم‌ترین مشکلات جاده های مواصلاتی دانست که متاسفانه حریم راه‌ها به بستری برای عرضه محصولات کشاورزی توسط خرده‌فروشان محلی و غیره تبدیل‌شده است که این امر باعث کاهش ایمنی استفاده‌کنندگان از راه می‌شود،

جاده های مواصلاتی استان گلستان در تمامی سال پذیرای مسافرینی است که از طریق جاده به شهر مقدس مشهد می روند و می آیند که وجود دستفروشان در حاشیه بزرگراه نه تنها خطر آفرین است، بلکه چهره نازیبایی نیز به مسیر های ورودی شهرهای گلستان داده است.

از این‌ رو برای جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها و ایمنی جاده‌ها و مسافران در ایام تعطیلات تابستانه در حوزه استحفاظی گلستان این بساط ها در حاشیه جاده‌ها جمع‌آوری‌ و سازماندهی می شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز به حریم راه‌ها ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..