تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسین اکبری؛ چهره نام آشنای «زینل خان»/ 16 بار در سکوی نخست زینل خان

ساعت: 10:30 منتشر شده در مورخ: 1396/04/24 شناسه خبر: 1148918

یک پهلوان کشتی با چوخه گفت: کشتی را از اجدادم و پدارنم به ارث برده ام و پهلوانی را مدیون آنان هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، «حسین اکبری» پهلوان کشتی باچوخه است که 20 سالی میدان دار میادین پهلوانی چوخه در خراسان بوده است.

«حسین اکبری» که نخستین مقام های پهلوانی اش در گود زینل خان را یک دومی و یک سومی می داند می گوید: راه خوبی برای پیشرفت چوخه کاران اسفراین هموار شده است و شرایط فراهم است.

وی که 16 بار در 14 فروردین گود کشتی زینل خان روی سکوی نخست بالا رفته است می افزاید: کشتی را از اجدادم و پدارنم به ارث برده ام و پهلوانی را مدیون آنان هستم.

وی خاطر نشان می کند: بستر  برای رشد فراهم است اما باید با حمایت مسئولان هر هفته رقابت ها تداوم یابد تا بتوانیم چوخه کاران را آماده حفظ کنیم.

وی که فقط افتخاراتش در دایره کشتی باچوخه و بازی های سنتی و بومی خلاصه نمی شود و 4 مدال رنگین کوراش را نیز در کارنامه افتخارات خویش دارد اظهار می کند: 2 طلا و 2 نقره در طول دوران حضورم در تیم ملی کوراش به دست آورده ام.

وی به حضورش در تیم ملی جودو نیز اشاره می کند و ابراز می کند: دو دوره قهرمانی کشور در رشته جودو در کرمان و مشهد نیز مقام هایی را کسب کرده ام. وی اظهار می کند: بارها در خراسان بزرگ نیز در میادین کشتی باچوخه اول شده ام که همه این ها را مدیون شهروندانم هستم.

وی به جوانان می گوید: اگر به دنبال فعالیت در جودو و کوراش هستند برای توفیق بیش تر از کشتی باچوخه آغاز کنند تا بتوانند توفیقات خوبی را کسب نمایند.

«حسین اکبری» اکنون مربی کشتی باچوخه و از مربیان تیم ملی جودو نیز است که آخرین بار، 14 فروردین 92 در در رقابت های گود چشمه زینل خان حضور یافت و صاحب عنوان نخست شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسین اکبری؛ چهره نام آشنای «زینل خان»/ 16 بار در سکوی نخست زینل خان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..