تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امدادرسانی به بیش از 400 نفر در سیل زاهدان

امدادرسانی به بیش از 400 نفر در سیل زاهدانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اعلام این خبر اظهار داشت: از تاریخ ٢٢ الی ۲۴ تیر ماه  تا ساعت ٦:٠٠ صبح (امروز) ٤ شهرستان ایرانشهر،دلگان، سیب و سوران و فهنوج در استان سیستان و بلوچستان متاثر از سیل و آبگرفتگی شدید شدند. 

وی با اشاره به امدادرسانی 6 شهر و روستا افزود: تاکنون به 448 نفر در مناطق یاد شده امدادرسانی شده و 4 نفر نیز نجات یافتند .

فتحی گفت: همچنین 92 نفر اسکان اضطراری یافته و 21 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شدند .

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مشارکت 17 تیم (133 نفر) عملیاتی، بیان داشت: امداد رسانی در این استان همچنان ادامه دارد .

انتهای پیام / س

سیل در سیستان و بلوچستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امدادرسانی به بیش از 400 نفر در سیل زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..