تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین جزئیات از حادثه متروی شهرری

پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حادثه امروز مترو شهرری اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵۸ دقیقه صبح یک شخص با سلاح سرد در متروی شهرری شروع به فحاشی به عموم کرده که یک روحانی جهت امر به معروف و کنترل شخص به وی نزدیک شده و فرد مهاجم روحانی را از ناحیه گردن و کتف مورد ضرب و جرح قرار می دهد.

وی افزود: پلیس جهت کنترل اوضاع با چند شلیک هوایی قصد دستگیر کردن ضارب متروی شهرری را داشت، اما ضارب قصد فرار کرده که مورد هدف قرار می‌گیرد و در نهایت کشته می‌شود.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه تنها ۲ نفر برای درمان به اورژانس منتقل شده اند، یادآور شد: همچنین افسر پلیس از ناحیه انگشت مورد ضرب و‌جرح قرار گرفت و‌ در محل درمان شد، روحانی به بیمارستان هفت تیر اعزام شدند.

انتهای پیام/ 

 مصدومیت ۲ نفر در پی حادثه متروی شهرری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین جزئیات از حادثه متروی شهرری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..