تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت‌نام بیش از 18 هزار داوطلب در رشته‌های دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از 18 هزار داوطلب در رشته‌های دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه مهلت پذیرش رشته‌های دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر تا ساعت 24 امروز به پایان می‌رسد، اظهار کرد: مهلت اعلام علاقه‌مندی متقاضیان رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری 96 که در جلسه آزمون این گروه آزمایشی حاضر بودند، روز پنج شنبه 22 تیر ماه 96 پایان یافت.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار اولیه گزارش شده 18 هزار و 950 داوطلب نسبت به انتخاب یک یا 2 مجموعه از 12 مجموعه رشته‌های دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر اقدام کرده اند؛ بدیهی است آمار نهایی ثبت‌نام کنندگان هر یک از مجموعه‌های 12 گانه متعاقبا اعلام خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور مطرح کرد: آزمون عملی برای داوطلبان متقاضی مجموعه‌های 2و سه مندرج در اطلاعیه مذکور در روز پنجشنبه، ۱۲ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد؛ لذا داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت و آدرس محل برگزاری به اطلاعیه‌هایی که در این خصوص در روز یکشنبه، ۸ مرداد ۹۶ بر روی سایت این سازمان منتشر می‌شود، مراجعه کنند.

 توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص تاریخ آزمون سایر مجموعه‌ها نیز ضرورت دارد به اطلاعیه‌ای که فردا یکشنبه، ۲۵ تیرماه ۹۶ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، مراجعه شود.

انتهای پیام/

 آزمون عملی گروه آزمایشی هنر پنج شنبه (12 مرداد) برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت‌نام بیش از 18 هزار داوطلب در رشته‌های دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..