تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره شعر نیاوران

تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره شعر نیاوران

فرهنگ > ادبیات - زمان ارسال آثار شاعران به سومین دوره جشنواره شعر نیاوران تا تاریخ شنبه ۳۱ تیر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تاکنون بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره شعر نیاوران ارسال شده است. با توجه به استقبال خوب شاعران سراسر کشور از سومین جشنواره سراسری شعر نیاوران، کمیته برگزاری این جشنواره مدت زمان ارسال آثار را به مدت یک هفته و تا تاریخ ۳۱ تیر تمدید کرد تا شاعرانی که هنوز موفق به ارسال آثارشان نشده‌اند، بتوانند در مدت زمان باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برای شرکت کنندگان، محدودیت سنی و منطقه‌ای وجود ندارد. قالب اشعار ارسالی به جشنواره می‌تواند کلاسیک، آزاد و ترانه باشد. شاعران طنزپرداز نیز می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های یاد شده به جشنواره ارسال کنند.

همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند علاوه بر شرکت در یکی از بخش‌های آزاد (فقط یک قالب)، در بخش ویژه نیز شرکت کند. موضوعات بخش ویژه نیز شامل صلح (جهان عاری از خشونت) و محیط زیست (مهربانی با طبیعت) است.


57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره شعر نیاوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..