تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل بانک سرمایه در جمع همکاران دو شعبه آمل و بابل

مدیر عامل بانک سرمایه، در دیداری صمیمانه از دو شعبه آمل و بابل بازدید نمود و با همکاران این دو شعبه به گفت و گو پرداخت.

به گزارش شمانیوز، علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیات مدیره به همراه حجت اله فخارزاده، رئیس اداره امور شعب شهرستان این بانک به صورت سرزده از دو شعبه آمل و بابل بازدید نموده و ضمن گفتگو با همکاران، از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات دو شعبه قرار گرفت.
در این بازدید پویان شاد ابتدا با مسئولین هر یک از شعب در خصوص وضعیت منابع و مصارف، عملکرد شعبه در خصوص بازاریابی، وصول مطالبات، ضمانت نامه و سایر آمارهای مربوط به عملکرد شعب به بحث و گفت و گو نشست و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای مسئولین هر دو شعبه، راهکارها و پیشنهادهای خود را به منظور بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری شعبه ابراز نمود.
لازم به ذکر است مدیرعامل بانک سرمایه در پایان پس از گوش سپردن به سخنان همکاران دو شعبه آمل و بابل در خصوص نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادات آنها پیرامون مسائل شعبه، رهنمودهایی در خصوص انجام بهتر امور به همکاران بیان نمود.

منبع:روابط عمومی بانک سرمایه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل بانک سرمایه در جمع همکاران دو شعبه آمل و بابل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..