تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلول‌های بنیادی جزو فناوری‌های برتر ایران هستند

سلول‌های بنیادی جزو فناوری‌های برتر ایران هستندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر‌علی حمیدیه‌ دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری در اختتامیه دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی‌ که ظهر امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دومین جشنواره در مقایسه با جشنواره اول با استقبال بیشتری از هموطنان روبرو شد و حدود 3 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند، همچنین در بخش دانش‌آموزی یک هزار و 200 نفر دانش‌آموز در این جشنواره حضور داشتند.

 وی بیان کرد: هم‌اکنون 70 شرکت دانش‌بنیان در ایران ثبت شده و ما در حوزه سلول‌های بنیادی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری کرده‌ایم، علم سلول‌های بنیادی تا حدود 10 سال آینده می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج کمک شایانی کند.

دبیر سلول‌های بنیادی معاونت علمی ریاست جمهوری افزود: سلول‌های بنیادی علاوه بر درمان بیماری‌های صعب‌العلاج توانسته است در تولید و اشتغال‌زایی برای جوانان نیز سهم عمده‌ای داشته باشد.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته تعداد زیادی از محققین‌ برجسته کشور مجبور به مهاجرت از ایران شدند، اما اکنون با حمایتی که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته، سلول‌های بنیادی جزو 2 تا 3 فناوری برتر ایران محسوب می‌شود.

 حمیدیه‌ یادآور شد: با وجود حمایتی که دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ما کرده است، باز هم امیدواریم سرمایه‌گذاران نیز در حوزه سلول‌های بنیادی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

 ثبت 70 شرکت دانش بنیان در حوزه سلول های بنیادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلول‌های بنیادی جزو فناوری‌های برتر ایران هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..