تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک مومیایی شبیه به موجودات فضایی در کشور پرو!

مومیایی شبیه به موجودات فضایی , روز سه شنبه تصاویر جدیدی از این ” مومیایی های موجودات بیگانه ” در یک کنفرانس مطبوعاتی در پرو توسط یک یوفو شناس و روزنامه نگار مکزیکی با نام ” جیمی مائوسان ” منتشر شد.

مومیایی شبیه به موجودات فضایی

مومیایی شبیه به موجودات فضایی , ادعای جدیدی که پنج مومیایی 1700 ساله کشف شده در پرو بیشتر شبیه به خزندگان هستند تا انسان، بازار نظریه پردازان توطئه را داغ کرده است. روز سه شنبه تصاویر جدیدی از این ” مومیایی های موجودات بیگانه ” در یک کنفرانس مطبوعاتی در پرو توسط یک یوفو شناس و روزنامه نگار مکزیکی با نام ” جیمی مائوسان ” منتشر شد.

مومیایی شبیه به موجودات فضایی مومیایی شبیه موجودات فضایی

وی در این کنفرانس مدعی شد که آزمایشات صورت گرفته با کمک اشعه ایکس بر روی این مومیایی ها،
هر گونه ادعایی در خصوص غیر واقعی بودن یا ساخته شدن آنها از گچ را رد میکند.

مومیایی شبیه به موجودات فضایی مومیایی شبیه موجودات فضایی

به گفته وی، از پنج مومیایی کشف شده، سه مورد آن بیشتر شبیه به خزندگان هستند تا انسان. وی همچنین اضافه کرد که هیچ کسی نمی تواند مدعی نشود که این مومیایی ها تقلبی هستند.

این در حالی است که با انتشار ویدئویی از کشف این مومیایی ها، بسیاری از کاربران آنها را مومیایی هایی دانستند که توسط انسان و با گچ ساخته شده است.

مومیایی شبیه به موجودات فضایی مومیایی شبیه موجودات فضایی

” نیگل واتسون ” دیگر محقق یوفو شناس در این خصوص گفت :
” به نظر می رسد این مومیایی با استفاده از مقداری گچ بر روی یک اسکلت ساخته شده باشد. “گفتنی است؛
قرار است تحقیقات و آزمایشات بیشتری بر روی این مومیاییهای عجیب انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک مومیایی شبیه به موجودات فضایی در کشور پرو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..