تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات سردار ساجدی‌نیا درباره حمله مسلحانه مترو شهرری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه امروز در متروی شهرری گفت: هیچ مساله امنیتی در این حادثه وجود نداشته است.

به گزارش شمانیوز: سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حادثه متروی شهرری که صبح امروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: این حادثه ساعت 10:35 دقیقه در متروی شهر ری به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه فردی در این حادثه سه نفر را مضروب کرد که یک نفر از آنها روحانی بود، اضافه کرد: هم‌اکنون در حال پیگیری علت وقوع این حادثه هستیم و گفته‌های شاهدان عینی را بررسی می‌کنیم.
این مقام ارشد پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه هیچ مساله امنیتی در کار نبوده است، اعلام کرد: وقتی که این اتفاق افتاد، ماموران حاضر در ایستگاه به شخص ضارب تذکر دادند، اما این فرد به مامور انتظامی حمله‌ور شد که مامور ما به مقداری جزئی زخمی شد.
وی گفت: با توجه به وضعیتی که فرد مضروب در مترو ایجاد کرده بود و عدم توجه به اخطار پلیس، به وی تیراندازی شد و فرد ضارب در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.
سردار ساجدی نیا با اعلام این مطلب که پلیس اجازه نمی‌دهد که امنیت مردم به خطر بیفتد، اظهار داشت: مردم بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی در راستای حفظ و امنیت آنان با تمام توان تلاش می‌کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت مجروحان این حادثه گفت: 2 نفر از مجروحان به صورت سرپایی درمان و مرخص شده‌اند و نفر سوم که روحانی بوده نیز حالش رو به بهبود بوده و در حال ترخیص است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات سردار ساجدی‌نیا درباره حمله مسلحانه مترو شهرری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..