تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانه 40 ساعتی دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان/ اخذ وجه برای برگزاری دوره‌ ممنوع است

سرانه 40 ساعتی دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان/ اخذ وجه برای برگزاری دوره‌ ممنوع استبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ابوالقاسم حدا‌دی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران در دیدار با اصحاب رسانه در خصوص روند برگزاری دوره‌های ضمن خدمت معلمان اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت معلمان از اهداف برگزاری این دوره‌ها است.

وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و‌احدهایی برای بهبود روند صلاحیت‌های حرفه‌ای در قالب دوره‌های کار‌آموزی و کا‌رورزی می‌گذرانند و برای سایر معلمان دوره‌های ضمن خدمت تشکیل می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهر تهران گفت: سالانه 40 ساعت دوره ضمن خدمت برای معلمان در نظر گرفته می‌شود و این سرانه به جز ساعات در نظر گرفته شده برای آموزش کتاب‌های جدید‌التألیف است اما برای دوره‌های آموزش کتب جدید‌ التألیف به طور میانگین 120 ساعت آموزشی در نظر گرفته شده و تمامی معلمان مربوطه ملزم به شرکت در این دوره هستند.

حد‌ادی در مورد اخذ وجه برای دوره‌های ضمن خدمت معلمان بیان کرد: هیچ مجو‌زی برای دریافت پول وجود ندارد و این دوره‌ها کاملاً رایگان برگزار می‌شود در مورد مدارک غیردولتی‌ نیز مؤ‌سسان مبلغ دوره‌های ضمن خدمت را می‌پردازند.

وی به شیوه برگزاری دوره‌ها اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها به صورت کلاس‌های حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود و آزمون آن به صورت حضوری و غیرحضوری‌ برگزار می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: برای سال تحصیلی 97-96 شورای برنامه‌ریزی شهر تهران برگزار شد و راهبردهای آموزش و پرورش شهر تهران تدوین و در اختیار شورای برنامه‌ریزی قرار گرفته است تا اهداف و وظایف معاونت‌های مختلف را مشخص کنند.

حد‌ادی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها به دنبال اجرایی کردن اسناد بالا دستی به ویژه سند تحول بنیادین هستیم اظهار کرد: با توجه به ظرفیت مالی و زمانی  به اجرای برنامه‌ها می‌پردازیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه واقع ‌بینانه‌ای برای سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شده است، یادآور شد: هدف تمامی این برنامه‌ها ارتقاء سطح کمی و کیفی امور تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری دوره های ضمن خدمت برای معلمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانه 40 ساعتی دوره‌های ضمن خدمت برای معلمان/ اخذ وجه برای برگزاری دوره‌ ممنوع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..