تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به مسئله نفوذ از دوره مشروطه تاکنون در مستند «رخنه»

نگاهی به مسئله نفوذ از دوره مشروطه تاکنون در مستند «رخنه»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ مجموعه مستند «رخنه» تلاشی است در جهت بررسی تاریخچه نفوذ در ایران طی 200 سال گذشته. این برنامه با استفاده از تصاویر آرشیوی، گفت‌وگو با کارشناسان، موشن گرافی و ... طی 26 قسمت به بررسی نقشه و راهبردهای نفوذ دشمن در کشورمان می‌پردازد.

همچنین در این مستند ضمن واکاوی پیچیده‌ترین پرونده‌های امنیتی علیه جمهوری اسلامی ایران، اولین قدم‌های نفوذ در حین انقلاب مشروطه و نقش استعمار در روی کار آوردن رژیم پهلوی بررسی می‌شود.

گفتنی است؛ «نفوذ»، عوامل و تبعات آن از جمله مسائل کلیدی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود به صورت مکرر به آن تاکید داشته‌اند و در برهه حساس کنونی پیرامون آن به تبیین و روشنگری پرداخته‌اند.

مستند «رخنه»، کاری است از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه‌کنندگی هادی نعمت‌اللهی که شنبه‌ها ساعت 20:00 از این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به مسئله نفوذ از دوره مشروطه تاکنون در مستند «رخنه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..