تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیاتی از دربی احتمالی در آلمان

پایگاه اینترنتی BVB آلمان جزییاتی از داربی تهران که قرار است در کشور آلمان برگزار شود را منتشر کرد.

به گزارش شمانیوز: باشگاه دسته دومی آرمینا بیلفد شب گذشته (جمعه) اعلام کرد دو تیم پرسپولیس و استقلال شنبه ۲۲ جولای در دیداری دوستانه در ورزشگاه شوکو آره‌نا به مصاف هم می‌روند. در واقع برای اولین‌بار داربی تهران در خارج از کشور و در کشور آلمان برگزار خواهد شد.
در همین رابطه پایگاه اینترنتی BVB آلمان و به‌ نقل‌ از اتحادیه فوتبال این کشور، نوشت: فوتبال ایران می‌خواهد در عرصه بین‌المللی خودش را نشان دهد و به همین خاطر بعد از تاییدیه اتحادیه فوتبال آلمان و حمایت‌هایی که سفارت آلمان در ایران انجام داد، بازی دوستانه استقلال و پرسپولیس ایران مورد تایید این کشور قرار گرفت و انتظار می‌رود بین پنج تا هشت هزار تماشاگر از این بازی دیدن کنند.
هم‌چنین اعلام شد کریم باقری و علی دایی که هر دو سابقه بازی در آرمینا بیلفد را دارند مهمانان ویژه‌ این بازی خواهند بود.
باقری خود عضو کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس است و قطعا در این بازی حضور دارد. در همین رابطه قرار است علی دایی هم به عنوان مهمان ویژه‌ از این بازی دیدن کند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، دیدار دو تیم قرار است شنبه ساعت ۱۹:۳۰ به وقت آلمان برگزار شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیاتی از دربی احتمالی در آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..