تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانم وزیر داعشی در یک اردوگاه به دام افتاد+تصاویر

خانم وزیر داعشی بازداشت شد+تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زنی با نام مخفف ت.ع که تحت عنوان وزیر تربیت در گروهک تروریستی داعش در حویجه ولایت کرکوک مشغول به کار بود،پس از به هلاکت رسیدن همسرش با نام ش.س که او نیز از سران داعشی بود، سعی داشت به عنوان یک عامل نفوذی بین آوارگان که از حویجه فرار کرده بودند، به صورت پنهانی فعالیت خود را شروع کند اما هنگام ورود به اردوگاه داقوق توسط نیروهای امنیتی شناسایی و بالاخره دستگیر شد.


منابع عراقی به دلایلی نامعلوم مشخصات کامل این زن و همسرش را افشا نکرده اند.


از آخرین اتفاقاتی که درباره این گروهک تروریستی در پایگاه های مختلفشان رخ داده می توان به مرگ ابوسعید سرکرده جدید داعش در افغانستان اشاره کرد که اخیرا در حملات هوایی که توسط جنگنده‌های آمریکایی صورت گرفت به درک واصل شد، همچنین محمود ملکاوی یکی از تروریستهای گروه «جیش خالد بن الولید» که با داعش بیعت کرده بود، پدر خود را در ریف غربی استان درعا اعدام نمود.

خانم وزیر داعشی بازداشت شد+تصاویر

خانم وزیر داعشی بازداشت شد+تصاویر

انتهای پیام/

وزیر زن در گروهک تروریستی داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانم وزیر داعشی در یک اردوگاه به دام افتاد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..