تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمدینی که مدرک فوق لیسانس خود را مقابل دوربین خندوانه پاره کرد!

کمدینی که مدرک فوق لیسانس خود را مقابل دوربین خندوانه پاره کرد!به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته، آخرین شب از مرحله یک چهارم نهایی مسابقه خنداننده شو بود. در این مسابقه مجید افشاری از گروه حسن معجونی و علی ضیایی از گروه اشکان خطیبی استندآپ کمدی خود را اجرا کردند.

رامبد جوان درباره این قسمت خنداننده شو گفت: امشب یکی از بهترین‌های این مسابقه «مجید افشاری» و یکی از غیرقابل پیش بینی‌ترین های خندوانه «علی ضیایی» با هم رقابت می کنند.

احسان کرمی درباره نتیجه مرحله یک چهارم نهایی گفت: هفته آینده در یک برنامه ویژه، 4 نفر انتخاب می‌شوند. سپس بعد از قرعه کشی، مجید افشاری برای اجرای اول انتخاب شد.

حسن معجونی در پشت صحنه برنامه درباره این شرکت‌کننده گفت: من به راحتی به کمدین‌ها نمی‌خندم. مجید تنها کسی است که طنزش مرا می‌خنداند.

افشاری شادی اجرای خودش را به روح پدر مرحومش تقدیم کرد و به روی صحنه رفت. استندآپ کمدی او درباره دغدغه ازدواج جوانان و مشکلات مرتبط با آن بود. افشاری در اجرای خود به مشکل سربازی نرفتن اشاره کرد و در بخشی از استندآپ کمدی‌اش، همه مدارک تحصیلی خود را از فوق لیسانس گرفته تا دیپلم پاره کرد!

شقایق دهقان درباره اجرای افشاری گفت: او تکنیک درست استندآپ کمدی را استفاده می‌کند و لحن مختص به خود و بامزه‌ای دارد.

رامبد جوان درباره این شرکت کننده بیان کرد: مجید خیلی بامزه، باهوش، خوش تکنیک و خوش ریتم است. سپس مجید افشاری را مخاطب قرار داد و گفت: در جهان به هیچ چیزی جز استندآپ کمدی فکر نکن!

اشکان خطیبی او را رقیب سرسخت خواند و گفت: خیلی کارت درست است و ویژگی تو این است که خودت در لحظه با شوخی حال می‌کنی.

در پایان حسن معجونی درباره افشاری گفت: ثمره من از این مسابقات، دوستی با مجید بود.

سپس نوبت به اجرای علی ضیایی رسید.

مربی این شرکت کننده در پشت صحنه درباره ضیایی گفت: علی تنها کسی بود که رشد صعودی عجیبی داشت و خیلی شوخی های بامزه‌ای دارد.

علی ضیایی قبل از اجرا از کسانی که در مراحل پیش به او رای دادند، تشکر کرد.

این شرکت کننده در اجرای خود با موضوع تصادف، از زبان فارسی و آذری استفاده کرد.

پس از اجرای ضیایی نظرات داوران از این قرار بود؛

شقایق دهقان گفت: این که با زبانی شوخی می‌کنیم، خیلی جالب است و ریتم عالی بود.

حسن معجونی درباره نوع اجرای ضیایی گفت: اشکان و رامبد چهره استندآپ را در این برنامه عوض می کنند. علی برای نمایش خیلی خوب است. برایم جذاب بود.

رامبد جوان با تایید حرف های معجونی گفت: در استندآپ بازی و فضاسازی نمایشی کمتر استفاده می‌شود؛ بیشتر تک‌گویی و کمتر اجراست. اجرای گرم و جذابی بود و علی هرکاری که می توانست انجام داد.

اشکان خطیبی با اشاره به رشد بالای ضیایی در به دست آوردن رای‌ها، درباره هم تیمی خود گفت: برای علی، نشد وجود ندارد. او تلاش کرد هرچه در چنته دارد رو کند. دلم می خواست او از توانایی زبانی‌اش استفاده کند. داستان گویی کار علی نیست؛ بلکه خلق لحظه و نمایش کار اوست.

گزارش از فریده قهرمانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمدینی که مدرک فوق لیسانس خود را مقابل دوربین خندوانه پاره کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..