تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دور بعدی مذاکرات سوریه شهریور برگزار می شود

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با اشاره به این که از همان شروع مذاکرات، نجات سوریه از دست تروریست ها در اولویت کاری ما قرار داشت، تصریح کرد: تنها راه حل بحران سوریه، راه حل دیپلماتیک و سیاسی است.

دی میستورا با اشاره به این که همه طرف ها را برای حمایت از مناطق کاهش تنش تشویق می کنیم، افزود: هیات مذاکره کننده دولت سوریه مشارکت خود را برای بعدی مذاکرات اعلام کرده است.

هیات مذاکره کننده سوریه به ریاست «بشار الجعفری»روز جمعه چهارمین جلسه خود را با دی میستورا برگزار کرد. هفتمین دور گفت و گوهای صلح سوریه از روز دوشنبه 19تیرماه 96 در ژنو سوئیس آغاز و جمعه پایان یافت.

برنامه این دور از گفت و گوهای صلح نیز مانند دو دور پیشین، بررسی چهار موضوع قانون اساسی، دولت انتقالی، انتخابات و مبارزه با تروریسم بود.

دور ششم این گفت و گوها از 26 تا 29 اردیبهشت و دور پنجم از 4 تا 11 فروردین ماه 96 در ژنو بدون دستیابی به هیچ نتیجه ای برگزار شد.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دور بعدی مذاکرات سوریه شهریور برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..