تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه خواستار بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران شد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه ترکیه شامگاه روز جمعه با صدور بیانیه ای در واکنش به اقدام رژیم اسرائیل مبنی بر بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران و ممانعت از اقامه نماز جمعه، خواستار لغو فوری این تصمیم شده و بر برقراری و حفظ ثبات و آرامش در این مسجد و گشایش دوباره آن برای عبادت تاکید کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه مراتب تاثر و اندوه عمیق آنکارا از حوادث رخ داده در حرم شریف و خون ریزی در آن اعلام شده و آمده است: 'به دولت اسرائیل یادآوری می کنیم که احترام به جایگاه دینی و فرهنگی اماکن مقدس از جمله مسجد الاقصی را به عنوان حرم شریف وظیفه انسانی و حقوقی آنهاست.'

ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در مسجد الاقصی، بازداشت شیخ محمد حسین مفتی قدس و سرزمین فلسطین بعد از اقامه نماز جمعه امروز توسط پلیس اسرائیل و نیز کشته شدن سه جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی موجب خشم مسلمانان علیه رژیم جعلی اسرائیل شده است.
صبح روز جمعه در درگیری میان نظامیان صهیونیستی و جوانان فلسطینی در صحن مسجد الاقصی، سه جوان فلسطینی شهید و دو نظامی صهیونیستی کشته شدند.

انتهای پیام/  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه خواستار بازگشایی مسجدالاقصی به روی نمازگزاران شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..