تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید امام جمعه گنبدکاووس بر صرفه جویی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه گنبد امروز در خطبه های خود گفت : شهروندان در ایام تابستان اگر بتوانند در مصرف برق یک درصد صرفه جویی کنند می توانند ضمن بهره وری بیشتر در بخش های دیگر کشورمان ، می توانند در اوج گرما هم قطعی برق نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی در ادامه به آزادی موصل عراق اشاره کرد و افزود ؛ با فتوای مرجع دینی عراق ، نیروهای مردمی و عراقی موفق شدند بدون کمک مستکبران ، گروه تکفیری صهیونیستی داعش را از موصل عقب برانند و این آزادسازی هم به برکت اتحاد و همدلی مردم عراق صورت گرفت.

وی در سخنان دیگر خود به ۵ مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در کشورمان اشاره کرد و گفت : اقامه نمازجمعه نیازمند کمک و یاری آحاد جامعه است و اگر مومنان بتوانند نمازجمعه باشکوه و وحدت آفرین برپا کنند عزت و افتخارشان در جهان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام / ا

امام جمعه گرگان :حفظ مکتب نورانی اسلام مدیون امام صادق( علیه السلام)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید امام جمعه گنبدکاووس بر صرفه جویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..