تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر همدلی دهیاران با مردم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ فرماندار شهرستان بندرگز در دیدار با بخشدار و دهیاران بخش اورامان شهرستان سرو آباد گفت: مردم کرد بسیار متدین، سخت کوش و پر تلاش هستند که غیرت و رشادت آنان در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا کنون از ذهن ایرانیان دور نخواهد شد.

علی اصغر میرزایی با اشاره به همت و تلاش دهیاران برای همراهی با دولت در راستای رفع محرومیت در مناطقی مانند کردستان افزود: دهیاران وظیفه دارند فضای همدلی را میان مردم و مسئولان ایجاد کنند تا درک متقابل سبب رفع کاستی ها و ایجاد فرصت های جدید برای رسیدن به توسعه شود.

در پایان این نشست، دهیاران بخش اورامان کردستان از پروژه های عمرانی، طرح های در حال اجرا و مناطق گردشگری روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرگز بازدید کردند.

اجرای موسیقی زنده با گویش محلی از دیگر برنامه های امروز بود.

انتهای پیام / ا

راه اندازی سامانه ثبت ایده ها و کارآفرینی روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر همدلی دهیاران با مردم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..