تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده هراز در برخی از ساعات روز مسدود می شود

 مسدود شدن جاده هراز در برخی از ساعات روزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: بر اساس اعلام سازمان راهداری مازندران عملیات لق گیری به منظور ر‌ها سازی سنگ‌های معلق در جاده هراز  حوالی سه راه لاسم انجام می‌شود.

وی  افزود: به دلیل وجود سنگ‌های معلق در جاده هراز شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ تردد خودرو‌ها در این جاده ممنوع و مسیر‌های جایگزین، جاده سوادکوه و کندوان است.

همچنین بومی‌های منطقه یاد شده می‌توانند از جاده رینه رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/ب

ریزش سنگ  جاده هراز را مسدود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده هراز در برخی از ساعات روز مسدود می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..