تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال کیمیا علیزاده خوب است

ساعت 24- رییس کمیته پرشکی فدراسیون تکواندو گفت: حال علیزاده خوب است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سارا جمهوری در گفت‌وگو اظهار کرد در تماس‌های مکرری که جامعه ورزش و علاقمندان به ورزش درباره وضعیت کیمیا علیزاده داشتند، باید بگویم که طبق نظر پزشک متخصص و تیم پزشکی مسوول، حال کیمیا علیزاده خوب است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

او گفت: مراقبت‌های بالینی به منظور اطمینان از سلامتی کامل وی در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که اوایل هفته آینده از بیمارستان مرخص شود

رییس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو در پایان از زحمات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، تیم پزشکی بیمارستان پارس، وزیر بهداشت و درمان و وزیر ورزش و جوانان که در  مدت بستری کیمیا علیزاده پیگیر درمان و بهبود وضعیت او بودند و تمام تلاش‌شان بهبود سریع‌تر این بانوی تاریخ‌ساز تکواندو است، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دکتر هاشمی، وزیر بهداشت برای بار دوم با عیادت از کیمای علیزاده در جریان روند بهبودی این قهرمان ارزنده کشورمان قرار گرفت.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال کیمیا علیزاده خوب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..