تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«دور دنیا با زیرشلواری» در دگرخند

«دور دنیا با زیرشلواری» به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ نشست دگرخند با موضوع معرفی و بررسی کتاب «دور دنیا با زیرشلواری» با حضور گیتی صفرزاده، علی زراندوز و عبدالله مقدمی ساعت 17دوشنبه 26 تیرماه در سالن زنده‌یاد امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار می‌شود.

این کتاب مجموعه‌ نثرهای طنز عبدالله مقدمی در مورد کشورهای مختلف جهان است که به تازگی توسط نشر قاف منتشر شده است. مقدمی در این کتاب با نگاهی رندانه و طنزآمیز، ویژگی ها و وجوه مختلف کشورهای جهان را مورد کاوش قرار داده است.

از عبدالله مقدمی پیش از این کتاب‌های «باقی قضایا»، «از اون لحاظ»، «گاز مجاز»، «مادر ما زمین» و «به زبان آدم» توسط نشرهای مروارید، قاف، قدیانی و سوره مهر منتشر شده است.

در پایان این نشست کتاب با امضای نویسنده به حاضران هدیه خواهد شد.

ورود برای عموم علاقه‌مندان رایگان و آزاد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««دور دنیا با زیرشلواری» در دگرخند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..