تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روش های کلاهبرداری آنلاین! +اینفوگرافی

کلاهبرداری آنلاین! +اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود آرام اما مداوم فضای مجازی به دنیای مدرن، منجر به تغییرات زیادی در شیوه  زندگی مردم شد. حالا دیگر بسیاری از کارها با روش غیرمستقیم و بدون حضور افراد انجام می‌گیرد. رفت‌ و آمدها کمتر شده و انجام امور سرعت بیشتری گرفته است. فروشگاه‌های اینترنتی با تخفیف‌های ویژه، خرید و فروش‌ حوزه‌های مختلف بصورت آنلاین، دسترسی اینترنتی به حساب‌ بانکی و .. تنها بخشی از امور متداول صورت گرفته در دنیای بی‌انتهای مجازی است.

در این بین اما مثل همیشه، سودجویان به فکر دست درازی به این فضا هستند. آنها با یافتن شیوه و شگردهای فضای مجازی به دنبال کلاهبرداری‌های آنلاین برای خود هستند. اینفوگرافی زیر با معرفی چند حوزه پرکابرد در این فضا، شما را با روند کاری کلاهبرداران آشنا می‌کند و در حقیقت دست آنها را برای شما رو می‌کند.

 

کلاهبرداری آنلاین! +اینفوگرافی

 

انتهای پیام/

کلاهبرداری به شیوه آنلاین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روش های کلاهبرداری آنلاین! +اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..