تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو

ساعت: 16:52 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1149081

امام جمعه شهرستان ماکو در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس ماکو گفت : حضور بسیج در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می باشد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرزداران ،  رزمایش گردان الی بیت المقدس امروز در شهرستان ماکو برگزار شد .

در روز اول این رزمایش ستون کشی نیرو ها ، صبح گاه مشترک ، بدرقه بسیجیان ،  رژه خودرویی ، ایست بازرسی ، امداد و نجات و کنترل اغتشاشات و دفاع از کوی و برزن برگزار شد .

در ابتدای مراسم صبحگاه مشترک باقرلو فرمانده سپاه پاسداران ماکو ضمن خیر مقدم از زحمات تمام دست اندرکاران وحضور بسیجیان تشکر کرد و گفت : نمایش و برگزاری این رزمایشها اقتدار میهن عزیزمان ایران اسلامی را به نمایش میگذارد.
سپس حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو با حضور در مراسم صبحگاه مشترک گفت : حضور بسیج در صحنه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی می باشد  .

وی افزود : دشمنان در تلاش هستند تا چهره بسیج را خدشه دار کنند لذا بدانند این مکتب و این مجموعه با دست امام راحل پایه گذاری شده و هیچ وقت از هم نخواهد پاشید و ما همچنان استوار در جهت حفظ این انقلاب حرکت خواهیم کرد .

امام جمعه شهرستان ماکو تصریح کرد : افرین به غیرت شما بسیجیان همیشه در صحنه که با فعالیت خود و حضور پرشور خود همیشه خاری بر چشم دشمنان بوده اید .

وی   گفت : ما همیشه یاد شهدا و جانبازان و ایثار گران این انقلاب را گرامی می داریم و با الگوگیری از امام راحل و رهبری  معظم راه این عزیزان را ادامه خواهیم داد . 

انتهای پیام /  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین روز رزمایش گردان الی بیت المقدس ماکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..