تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن نظام اسلامی هزینه می کنند

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1149035

آیت الله عاملی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سید رضا مراثی در مسجد جامع لیلان گفت:امروز دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن پایه های مستحکم این نظام در حال تلاش و هزینه کردن هستند؛ باید به جایگاه ولایت و ولایت فقیه توجه کنیم که اگر این جایگاه نبود از این بلایا و طوفان ها کسی نمی توانست نجات یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، آیت الله سید حسن عاملی در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم  سید رضا مراثی در مسجد جامع  لیلان گفت: شهدای مدافع حرم با تقدیم جان خود مایه عزت، اقتدار و افتخار ایران اسلامی شدند.

وی شهدای مدافع حرم را پرچم‌دار امنیت، آرامش و الگوی بصیرت در عصر حاضر دانست و افزود : این شهدا امنیت و آرامش را در این کشور تضمین کردند و همه باید قدردان مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: چه کسی باور می کرد بعد از بسته شدن باب جهاد در دفاع مقدس، مردانی مستحکم مثل کوه بر اعتقادات خود راسخ بمانند.

وی با بیان اینکه شهدا بر سر آرمان و اعتقاد خود محکم ایستادند و منتظر ماندند تا در جوار رحمت الهی قرار گرفتند؛ خاطر نشان کرد: این حکم خداست که اگر این بستر شهادت برای جامعه و کشوری مهیا شد؛ آبرو و عزت برای آن کشور به ارمغان خواهد آمد.

آیت الله عاملی ادامه داد: آنچه باعث عزت و سربلندی می شود توجه به وصیت و راه شهید است تا بدانیم شهید برای چه رفت و در چه راهی جان خودش را فدا کرد و چه هدفی را دنبال می کرد.

وی تاکید کرد: اگر بر سر آرمان و عزت خود بمانیم؛ مطمئن باشیم آینده  از آن اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

امام جمعه اردبیل دفاع از انقلاب  و تفکر انقلابی را از خواسته های شهیدان عنوان کرد و افزود: امروز دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن پایه های مستحکم این نظام در حال تلاش و هزینه کردن هستند؛ باید به جایگاه ولایت و ولایت فقیه توجه کنیم که اگر این جایگاه نبود از این بلایا و طوفان ها کسی نمی توانست نجات یابد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان داخلی و خارجی برای بی هویت کردن نظام اسلامی هزینه می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..