تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است

ساعت: 16:48 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1149028

رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی:

عزیزی، رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز گفت: هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل ، صمد عزیزی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) این شهر ضمن اشاره به وظایف مهم شورای نگهبان، گفت: تطبیق مصوبات مجلس با شرع اسلام و قانون اساسی و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلالمی از جمله وظایف مهم این شورا است.

وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما زینتی نبوده  و منتخبان با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند؛ تاکید کرد: نقش شورای نگهبان قانون اساسی در نظارت استصوابی بی بدیل و حساس است.

رئیس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات آذربایجان شرقی تصریح کرد: تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کارکرد شورای نگهبان را حساس کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان در صدد نفوذ در دستگاه های حاکمیتی نظام هستند و شورای نگهبان مانع این نفوذ است و علت تخریب و هجمه های دشمنان و عومل داخلی آنها به شورای نگهبان بدلیل این است که این شورا  در برابر نفوذ دشمن ایستاده است.

عزیزی با بیان اینکه شورای نگهبان با عمل انقلابی مکلف به ایستادگی برابر نفوذ دشمنان است؛ افزود: شورای نگهبان هم حافظ اسلامیت نظام و هم حافظ جمهوریت نظام است.

وی در تشریح این مطلب بیان داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است تا  بر تطبیق قوانین مجلس بر موازین اسلام مواظبت کند و حافظ جمهوریت نظام است تا از رای مردم بعنوان حق الناس صیانت و پاسداری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هجمه ها به شورای نگهبان بدلیل ایستادگی این شورا برابر نفوذ دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..