تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موگرینی: برجام دستاوردی تاریخی و متعلق به همه دنیاست

موگرینی: برجام دستاوردی تاریخی و متعلق به همه دنیاست

به گزارش  سایت اتحادیه اروپا، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد امضای توافق هسته ای ایران و کشورهای ۵+۱ گفت، این توافق دستاوردی تاریخی و متعلق به همه دنیا است.

وی با بیان اینکه موفقیتی برای دیپلماسی چندجانبه صورت گرفته بود، ادامه داد: 18 ماه پس از اجرایی شدن برجام، همانطور که گزارش های آژانس بین المللی اتمی نشان می دهد، این توافق با موفقیت توسط همه طرف‌ها از جمله ایران اجرا شد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اعلام این مسئله که ریاست کمیته مشترک نظارت بر برجام را خودش بر عهده داشته است، عنوان کرد: ما از نزدیک اجرای این توافق را دنبال می کنیم و جلسات به صورت منظم برگزار می شود. این جلسات برای حصول اطمینان از شفافیت و اجرای این توافق ضروری است.

موگرینی اظهار داشت که شخصا برای اجرای کامل و موثر برجام تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: در زمانی که جهان با تهدید ظرفیت های هسته‌ای بازرسی نشده روبه‌رو است، برجام سهم مهمی در عدم اشاعه این مسئله دارد. این توافق برای جامعه جهانی بوده و توسط سازمان ملل تایید شده است. انتظار می رود که همه طرف ها به تعهداتی که دو سال پیش دادند، عمل کنند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پایان گفت: اتحادیه اروپا به حفظ و اجرای برجام متعهد است و تلاش می‌کند باقی مانده تنش‌های حل نشده و مسائلی که هنوز در منطقه وجود دارد را حل کند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موگرینی: برجام دستاوردی تاریخی و متعلق به همه دنیاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..