تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری:‌ موفقیت سپاهان، مهم‌تر از آقای گلی است

کد خبر: ۵۶۵۷۸۳

۱۴۸۶  بازدید

مهاجم تیم سپاهان اصفهان موفقیت تیمش را مهم‌تر از آقای گلی خودش در لیگ برتر فصل آینده دانست.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم سپاهان اصفهان موفقیت تیمش را مهم‌تر از آقای گلی خودش در لیگ برتر فصل آینده دانست.

 ساسان انصاری پس از تساوی یک بر یک سپاهان و تراکتورسازی اظهار داشت: هر دو تیم در بدنسازی بودند و نمی‌شود در این مقطع در مورد مسائل فنی حرف زد. برگزاری این این دیدارهای تداکاتی به آمادگی دو تیم کمک خواهد کرد.

وی درباره اینکه بازی کمی خشن شده بود، تصریح کرد: تیم‌ها در تمرینات سنگین پیش‌فصل هستند و خستگی بر تیم‌ها قالب می‌شود که شاید این خشونت به خاطر این خستگی باشد.

بازیکن تیم سپاهان در مورد تمرینات تیم سپاهان گفت: تمرینات منظم و سنگینی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و این به تیم کمک می‌کند تا روز به روز آماده‌تر شویم.

انصاری در پاسخ به این پرسش که آیا به آقای گلی در لیگ برتر فکر می‌کند یا خیر‌، عنوان کرد: در ابتدا به دنبال موفقیت و کمک به تیم هستم. هر بازیکنی دوست دارد که آقای گل شود اما تفکر من بیشتر این است که به تیم کمک کنم. موفقیت تیم خیلی مهم تر از موفقیت من است و هدفم این است که در کنار موفقیت تیمم من هم به موفقیت برسم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری:‌ موفقیت سپاهان، مهم‌تر از آقای گلی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..