تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدير جهانگيري از حسين زاده مديرعامل بانك ملي ايران

معاون اول رئیس جمهور در این مراسم افتتاح موزه بانک ملی ایران گفت: افتتاح موزه بانک ملی ایران اقدامی است که در آن می توان تاریخ بانک در ایران و مواجه شدن مردم کشورمان را با صنعت بانکداری شاهد بود.

به گزارش شمانيوز اسحاق جهانگیری در ادامه افزود:کار بزرگ فرهنگی که انجام شد ارزش داشت تا در اینجا حضور یابیم و تقدیر کنیم از برادر عزیزم آقای حسین زاده مدیر عامل بانک ،هیات مدیره و کارکنان محترم بانک ملی بخاطر این کار ارزشمندشان یکی از زمینه های تخصصی ما و مظاهر زندگی مدرن بانک و بانکداری است و تاریخ چگونگی بانکداری ما در این آثار مشهود هست .

من امروز در بازدید از موزه فهمیدم که از دل بانک ملی سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی و بانک کشاورزی و دهها سازمان و موسسه دیگر بیرون آمده و باید این موارد در چنین موزه هایی به نمایش در آید برای این کار فرهنگی بانک صمیمانه تشکر کرده و امیدوارم روزبه روز تکمیل تر شده و سایر موسسات هم به همین سمت حرکت کنند و از این پس هم مقرر شده شرکتهای بزرگ حتما مسیولیتهای اجتماعی خود را توجه نمایند





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدير جهانگيري از حسين زاده مديرعامل بانك ملي ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..