تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم شدید الجزایری‌ها از سفیر عربستان

حزب«حرکه مجتمع السلم »الجزایر(حمس) با صدور بیانیه ای سخنان «سامی بن عبد الله الصالح» سفیرعربستان در خصوص مقاومت فلسطین را انحراف از حق و عدالت و مخالف منشورهای عربی و بین المللی دانست که بر حق مردم در مبارزه ضد اشغالگری تاکید می کند.

به گزارش بولتن نیوز، حزب«حرکه مجتمع السلم »الجزایر(حمس) با صدور بیانیه ای سخنان «سامی بن عبد الله الصالح» سفیرعربستان در خصوص مقاومت فلسطین را انحراف از حق و عدالت و مخالف منشورهای عربی و بین المللی دانست که بر حق مردم در مبارزه ضد اشغالگری تاکید می کند.
حمس تاکید کرد چنین حمله ای به مقاومت فلسطین، در حقیقت حمله به کاروان شهدا است .
در ادامه این بیانیه آمده است: چنین سخنانی از سوی سفیر عربستان در الجزایر، سرزمین شهدا بیان شده است و وی ارزش های الجزایر و انقلاب آزادیبخش آن را نادیده گرفته است.
این حزب الجزایری در پایان این بیانیه سخنان سفیر عربستان در خصوص مقاومت فلسطین را محکوم کرد و از او خواست سخنان خود را تصحیح و از مردم الجزایر ، فلسطین و عربستان و همه مردم و ملت های حامی مبارزه ضد اشغالگران به دلیل بیان چنین سخنانی عذرخواهی کند.
از سوی دیگر «ناصرحمدادوش» نماینده مجلس الجزایر در صفحه فیس بوک خود نوشت: در شرایطی که سفیر عربستان در الجزایر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) را سازمانی تروریستی تلقی می کند، دیگر سکوت جایز نیست.
وی افزود: سفیر عربستان باید به احساسات مردم الجزایر در خصوص مساله محوری فلسطین احترام بگذارد، مساله فلسطین یک مساله عقیدتی است. کسانی که جنبش مقاومت اسلامی ضد اشغالگران صهیونیست را سازمانی تروریستی می دانند، همانند کسانی هستند که « ارتش و جبهه آزادیبخش ملی الجزایر» را در زمان انقلاب آزادیبخش خود، سازمانی غیر قانونی به شمار می آوردند.چنین کسانی به نظر ما خائن و دین فروش اند و خود را به دامن شیطان انداخته اند.
الجزایری ها در شبکه های اجتماعی نیز مطالب زیادی در این خصوص نوشتند و چنین سیاستی را از سوی عربستان در خصوص فلسطین ،شدیدا محکوم کردند.
کاربران شبکه های اجتماعی در الجزایر تصریح کردند که سفیر عربستان چنین سخنان توهین آمیزی را در الجزایر سرزمین شهدا و مجاهدان بر زبان آورده است و به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت. آن ها از وزارت خارجه الجزایر خواستند سفیر عربستان را به این دلیل احضار کند.
الجزایری ها تاکید کردند که از مساله فلسطین و مقاومت به عنوان تنها راه آزادسازی سرزمین فلسطین و مقدسات آن حمایت می کنند می کنند و این سخن «هواری بومدین» رئیس جمهوری فقید کشور خود را تکرار کردند که ' ما با فلسطین هستیم چه ظالم باشد چه مظلوم '.
کاربران شبکه های اجتماعی همچنین این سخنان سفیر عربستان در الجزایر را به شدت محکوم و تاکید کردند که چنین سخنانی تنها به نفع رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در الجزایر نیز با حمله برخی سلفی ها که در خصوص این اظهارات سفیر عربستان سکوت اختیار کرده اند ، آن ها را مزدور دانستند و تاکید کردند اگر هر کسی دیگر چنین سخنانی رابر زبان می آورد، هشتگ های زیادی ایجاد می کردند و خواستار اخراج وی از الجزایر می شدند اما حالا چه شده که آن ها هیچ تحرکی در این خصوص از خود نشان نمی دهند و لال شده اند.
فلاحی یکی از کاربران در این خصوص نوشت: برای اینکه ثابت کنیم الجزایر همچنان با فلسطین است، باید مقابل سفارت عربستان در الجزایر تحصن و این سخنان غیر دیپلماتیک سفیر عربستان را محکوم کنیم.
کاربری به نام بوحجام نیز در این خصوص نوشت: ما باید با غزه و فلسطین اعلام همبستگی کنیم، مردم الجزایر باید موضع گیری خود را در خصوص این مساله محوری که با کرامت اسلامی و انسانی در ارتباط است، نشان دهند.
عداب محمود یکی دیگر از کاربران نیز نوشت: مقاومت را به هر اسمی صدا بزنند ،من یکی از سربازان آن هستم،لعنت بر حکام کوتوله عرب ،خواب بر چشمان ترسوها حرام باد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم شدید الجزایری‌ها از سفیر عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..