تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مفتی قدس بازداشت شد

گروه بین‌الملل: «شیخ محمد حسین»، مفتی قدس و اراضی فلسطینی، امروز، 23 تیرماه، پس از اقامه نماز جمعه در نزدیکی مسجدالاقصی از سوی نیروهای رژیم اسغالگر صهیونیست بازاشت شد.

مفتی قدس بازداشت شد به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از شفقنا، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز (جمعه) شیخ «محمد حسین»، مفتی قدس و سرزمین‌های فلسطینی را پس از اقامه نماز جمعه در پشت موانع امنیتی موجود در دروازه های مسجدالاقصی بازداشت کردند.

خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الیوم» در این باره گزارش داد که نمازگزاران در یک پیام چالشی در مخالفت با تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر بستن مسجدالاقصی به روی آنها، نماز جمعه را در خیابان‌های اطراف این مسجد اقامه کردند.

به گفته این خبرنگار، نیروهای پلیس و یگان ویژه رژیم صهیونیستی به ضرب و شتم نمازگزاران فلسطینی در «باب الاسباط» در شمال مسجدالاقصی پرداخته و در نتیجه آن نیز به محض پایان نماز جمعه، درگیری میان دو طرف در نزدیکی «باب حطه» روی داد.

لازم به ذکر است که به دنبال عملیات شهادت‌طلبانه صبح امروز در محوطه مسجدالاقصی که شهادت سه جوان فلسطینی و هلاکت دو نیروی پلیس رژیم صهیونیستی را در پی داشت، دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد که این مسجد برای یک روز به روی نمازگزاران فلسطینی بسته شده و در نتیجه برای نخستین بار از سال ۱۹۶۹ میلادی تاکنون نماز جمعه در آن برگزار نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مفتی قدس بازداشت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..