تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«محمود عباس» عملیات استشهادی قدس را محکوم کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان تماس تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیات استشهادی قدس اشغالی را محکوم کرد!

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، عباس در ادامه مواضع سازشکارانه خود در قبال تل آویو، در این تماس تلفنی عملیات استشهادی قدس اشغالی را محکوم کرد!

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین خواستار بازگشایی مسجدالاقصی شد و نسبت به پیامدهای صدور دستور بسته شدن این مسجد، هشدار داد.

گفتنی است، ۳ جوان فلسطینی در عملیاتی شهادت طلبانه در مسجدالاقصی به روی نظامیان صهیونیست آتش گشودند و ۲ نفر از آنها را به هلاکت رساندند؛ این در حالی است که هر ۳ عامل عملیات نیز به شهادت رسیدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««محمود عباس» عملیات استشهادی قدس را محکوم کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..