تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله جنتی نشان فاطمی گرفت

مراسم تجلیل نمازگزاران نماز جمعه قم از آیت الله جنتی با اهدا نشان فاطمی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مراسم تجلیل نمازگزاران نماز جمعه قم از نیم قرن مجاهدت یار امام راحل و مقام معظم رهبری، آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ظهر امروز برگزار شد.

این مراسم که با اهدا نشان فاطمی به آیت الله جنتی توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری انجام شد از خدمات نیم قرن تلاش و مجاهدت آیت الله جنتی تجلیل به عمل آمد.

امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته مصلی قدس قم، سالروز تأسیس شورای نگهبان را مورداشاره قرارداد و اظهار داشت: شورای نگهبان برای جمهوریت و حفظ اسلامیت نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد، و از زمانی که مسئولیت دبیری این شورا را آیت الله جنتی به عهده داشته اند، فقها و حقوق دانان شورای نگهبان نسبت به حفظ جایگاه شورای نگهبان اهتمام دارند .

وی با اشاره به حضور آیت الله جنتی در جایگاه دبیری شورای نگهبان گفت: در زمان حضور آیت الله جنتی، وی جلوی طمع ورزی دشمنان را گرفته و سعی کردند موازین انقلاب را حفظ کنند.

به گفته آیت الله حسینی بوشهری،  آیت الله جنتی در برهه های مختلف تلاش داشته اند که انقلاب بماند و آرمان های امام راحل حفظ شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله جنتی نشان فاطمی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..