تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 13تن از حریق سه‌خودرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات 13 تن در پی وقوع حریق سه خودروی سواری در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت 5:47 بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و ددر پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه نردبام و تشک نجات به محل حادثه که یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار تعاون بود، اعزام کرد.

 نجات 13تن از حریق سه‌خودرو


وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: پس از حضور آ‌تش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در قسمت پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی رخ داده و در پی آن سه دستگاه خودروی سواری ام وی ام، سمند و پژو 405 در پارکینگ منفی یک این ساختمان دچار حریق شده و کاملا شعله ور شده اند.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله های آتش‌ در حال سرایت به دیگر خودروها و انباری این مجتمع مسکونی بود، خاطرنشان کرد: همچنین دود زیادی ظبقات این ساختمان را فرا گرفته بود که ساکنان را دچار ترس و اضطراب کرده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات خود برای نجات و اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: یک گروه از آتش نشانان با مراجعه به طبقات 13 نفر ازساکنان را از میان دود وشعله های آتش خارج کرده که در این میان یکی از آنان که مردی مسن بود دچار مصدومیت شده و برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: همزمان گروه دیگر نیز اقدام به اطفای حریق کرده و ضمن جلوگیری از توسعه حریق شعله های آتش را به طور کامل مهار کرده و پس از ایمن سازی محل و تخلیه دود در ساعت 7:36 به ماموریت خود خاتمه دادند.
به گفته ملکی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 13تن از حریق سه‌خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..