تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه فردوسی مشهد و یک دانشگاه هندی

تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه فردوسی مشهد و یک دانشگاه هندی

رئیس دانشگاه مولانا آزاد جودپور هند به همراه معاونان آن دانشگاه با دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد دیدار کرد.

رئیس دانشگاه مولانا آزاد جودپورهند با بیان علاقمندی دانشجویان و اساتید هندی برای حضور در دانشگاه‌های ایران به تبادل دانشجو و استاد میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه مولانا آزاد تاکید کرد.

وی دلیل علاقمندی هندیان به تحصیل در ایران را فضاهای آموزشی مناسب و سطح علمی دانشگاه‌های ایران دانست. همچنین از مباحث مطرح در این نشست همکاری با دانشکده الهیات در حوزه‌های مشترک میان مذاهب اسلامی، انتشار نشریه‌های علمی مشترک و ایجاد رشته‌های تحصیلی مشترک خصوصا در مقطع دکتری بود.

در ادامه دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز اظهار داشت: دانشگاه‌ها و فرهنگ کشور هند را به خوبی می‌شناسد و با آن مانوس است و به همین دلیل امیدوار است بتواند رابطه خوبی را با دانشگاه‌های هند برقرار کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه فردوسی مشهد و یک دانشگاه هندی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..