تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی

چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته آسیا از امروز در قزاقستان آغاز می‌شود

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا امروز(پنج‌شنبه) آغاز می‌شود و نمایندگان ایران در روز نخست به مصاف حریفان خواهند رفت.

شانزدهمین دوره مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا از امروز پنجشنبه 22 تیرماه در آستانه قزاقستان آغاز می‌شود و نمایندگان کشورمان طی چهار روز رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.
نمایندگان ایران در روز نخست رقابت‌ها امروز(پنجشنبه)، سیدمجید وکیلی و زینب سادات حسینی نمایندگان در کاتای انفرادی نوجوانان و احمدرضا محمودی و حدیثه جمال در کاتای انفرادی جوانان مقابل رقبا قرار می‌گیرند. همچنین در کومیته رده سنی نوجوانان در گروه پسران، پوریا اقدسی در وزن 52- کیلوگرم، حسین خدری در 57- کیلوگرم، عرفان داوودی در 63- کیلوگرم، امیرحسین بیگدلی در 70- کیلوگرم و کامران بصیری در 70+ کیلوگرم کاراته کاهای کشورمان هستند و در گروه دختران معصومه محسنیان در 47- کیلوگرم، سیده سوده خلیلی در 54- کیلوگرم، حدیثه طالبی در 54+ کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.
در گروه سنی جوانان نیز علیرضا علیزاده در وزن 55- کیلوگرم، محمدرضا مرادی در 61- کیلوگرم، سیدعلی کریمی در 68- کیلوگرم، باربد صداقت در 76- کیلوگرم، و مجید نیکوهمت در 76+ کیلوگرم در گروه پسران و لیلا برجعلی در 48- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در 53- کیلوگرم، مبینا حیدری در 59- کیلوگرم و مینا یوسفی در 59+ کیلوگرم در گروه دختران نمایندگان کشورمان هستند.
سایر ملی پوشان در روزهای آتی رقابت‌های خود را آغاز خواهند کرد. تیم‌ ‌ملی کاراته ایران در دو بخش مردان و زنان و در هر چهاررده سنی نوجوانان، جوانان امید و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.
کسب 160 مدال در 16 دوره
برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی در قاره کهن سابقه طولانی ندارد. این رقابتها که در ابتدا تحت عنوان «آسیا، اقیانوسیه» برگزار می‌شد از سال ۱۳۸۹ به میزبانی استرالیا آغاز به کار کرد و هر دو سال یکبار برگزار می‌شود. بعد از سه دوره برگزاری، کشورهای اقیانوسیه حساب خود را جدا کرده و رقابت‌های قهرمانی آسیا شکل گرفت.
تیم ملی کاراته ایران در تمامی ۱۶ دوره گذشته این رقابتها حضوری مستمر داشته و حاصل تلاش نمایندگان ایران کسب ۵۴ مدال طلا، ۴۹ مدال نقره و ۵۷ مدال برنز و در مجموع ۱۶۰ مدال رنگارنگ بوده که غیر از رقابت‌های سال ۲۰۰۱ مالزی که تیم کشورمان با یک طلا، سه نقره و چهار برنز عنوان چهارم را کسب کرد، در سایر ادوار یکی از سکوها را به خود اختصاص داده که حاصل آن ۳ عنوان قهرمانی، ۸ نایب قهرمانی، ۴ عنوان سومی بوده است.
کاراته ایران در رقابت‌های ۱۹۹۹ سنگاپور، ۲۰۰۹ چین و ۲۰۱۳ امارات عنوان قهرمانی را کسب کرده است. در این بین رقابت‌های ۹۹ با ثبت یک رکورد بی‌سابقه برای کاراته ایران است. میدانی که عطایی، اسفندیاری، عموزاده، کتیرایی، نجیبی باهر و مرحوم شاطرزاده موفق به کسب شش طلا شدند. در واقع تیم اعزامی ایران در بخش مردان در همه اوزان مردان مدال طلا را کسب کردند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..