تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکار جدید گوگل برای مقابله با اپلیکیشن های مشکل ساز اندرویدی

راهکار جدید گوگل برای مقابله با اپلیکیشن های مشکل ساز اندرویدی

همه کاربران گوشی های هوشمند تجربه کار با برنامه ها یا اپلیکیشن هایی که مدام هنگ می کنند و باعث ایجاد مشکل در عملکرد دستگاه می شوند را داشته اند. در چنین شرایطی، به دنبال هر راهی می گردیم تا وضعیت را به حالت عادی بازگردانیم و برنامه هنگ کرده را ببندیم. گوگل هم از این نیاز کاربران به خوبی آگاه است و دست به کار شده تا راه حلی برای این مشکل پیدا کند. با تک شات همراه باشید.


این ویژگی عملکرد ساده ای دارد. می توان تعیین کرد که با چند بار فشار دادن دکمه پاور، دکمه ای در نمایشگر ظاهر می شود و به کاربر امکان بستن پنجره های موجود را می دهد.


گروهی از برنامه نویسان اندروید به تازگی متوجه وجود تکه کد مربوط به این عملکرد شده اند، که هنوز فعال نشده اند. با این حال، امکان فعال سازی این قابلیت برای افرادی که با کدهای اندروید نسخه 7.1 آشنایی دارند میسر است، هرچند مشخص نیست که پایداری این قابلیت تا چه اندازه باشد.


به هر حال، وجود چنین قابلیتی برای کاربران خبر خوبی خواهد بود. هرچند گوگل تلاش می کند بدافزارهای موجود در پلی استور را تا جای ممکن حذف کند، اما ذات باز و همگانی اندروید به این معنا است کههمیشه جایی برای خطا وجود دارد و حالا با طراحی این مکانیزم جدید، می توان به حل این مشکل امیدوار بود.


هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به طور رسمی از سوی گوگل به کاربران گوشی های اندرویدی اعلام می شود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکار جدید گوگل برای مقابله با اپلیکیشن های مشکل ساز اندرویدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..