تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار جامعه ورزشی گلستان با امام جمعه گرگان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در این دیدار که به مناسبت روز ورزش پهلوانی و زورخانه ای تشکیل شده بود آیت الله نورمفیدی گفت:هیچ زینتی برای انسان بهتر از فتوت و جوانمردی نیست.


وی افزود:فتوت و جوانمردی نباید در بحث ورزش مورد غفلت قرار بگیردوخصلت فروتنی و تواضع خصلت بارز ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای بوده و هست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به فرهنگ پهلوانی و جوانمردی توجه خاص دارد، چون جوانان پرورش یافته در مکتب ولایی در حفظ اسلام، عزت، شرف و ایثار تلاش می کنند.


آیت الله نورمفیدی افزود : دشمنان تلاش می کنند، به خصوص در فضای مجازی جوانان را به انحطاط و گمراهی بکشنند، اما جوانان و خانواده ها باید کاملا هوشیار باشند.


وی تصریح کرد: ورزش پهلوانی مایه افتخار ماست این ورزش که در آن معرفت و معارف اسلامی، ارزش های انسانی و اخلاق دیده می شود باید گسترش پیدا کند.


وی ادامه داد: پدران و مادران، مربیان، دستگاه های فرهنگی و رسانه ای باید متوجه اینگونه ترفندها باشند و باید برای این ظرفیت جوان، فضا و شرایط مطلوب فراهم کرد، که فضاهای ورزش پهلوانی از جمله این فضاها است.

انتهای پیام / ا

پایان المپیاد ورزشی گلستان با قهرمانی گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار جامعه ورزشی گلستان با امام جمعه گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..