تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ساخت مدرسه خیرساز در گنبدکاوس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ فرجه الله رزاقی رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم کلنگ زنی مدرسه 2 کلاسه روستای حاجی آباد گفت: این مدرسه با اعتبار 190 میلیون تومان در مساحت 300 متر مربع ساخته خواهد شد.

وی در ادامه افزود :خیر مدرسه ساز شکوه بانو ناظمان همسر شهید دکتر معیری از شهدای هفتم تیر تعهد داد 60میلیون تومان به این امر اختصاص دهد.

رزاقی گفت: 10میلیون تومان از اعتبار ساخت این آموزشگاه را آموزش و پرورش گنبدکاووس تامین میکندو 120میلیون تومان نیز اداره کل نوسازی مدارس تامین اعتبار میکند.

روستای حاجی آباد با 75 خانوار جمعیت در فاصله 40کیلومتری گنبدکاووس قرار دارد.
در این روستا 30 دانش آموز از پایه اول تا ششم تحصیل میکنند.

انتهای پیام / ا

آغاز عملیات ساخت آموزشگاه خیر ساز در کلاله



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ساخت مدرسه خیرساز در گنبدکاوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..