تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراته کار ملی پوش میاندوآبی، قهرمان آسیا شد + تصاویر

ساعت: 16:37 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1149072

سیدعلی کریمی، ملی پوش میاندوآبی تیم ملی کاراته جوانان، موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی قزاقستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی آستانه قزاقستان با حضور ۶۶۰ کاراته کا از ۲۷ کشور در حال برگزاری است، سید علی کریمی، ورزشکار میاندوآبی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان موفق شد تا با شکست حریفان خود به مدال طلای مسابقات دست یابد.

کریمی که در وزن ۶۸- کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود، در فینال ورزشکاری از کشور چین تایپه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

این ملی پوش میاندوآبی در این مسابقات، به ترتیب ورزشکارانی از ژاپن  با نتیجه ۶ بر صفر، قزاقستان ۶ بر۳ و ازبکستان را ۳بر صفر شکست داد و راهی دیدار فینال شد.

به گزارش ورزش سه، در این مسابقات تیم ایران موفق شد در دو بخش نوجوانان و جوانان با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یابد.

 

  انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراته کار ملی پوش میاندوآبی، قهرمان آسیا شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..