تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدرت بسیج و دفاعی باید روز به روز افزایش یابد/ تفکر بسیجی و مقاومت همیشه پیروز است

ساعت: 15:41 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1149040

امام جمعه میاندوآب گفت: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و بدانیم که صبر و مقاومت، انقلاب را بر دشمنان پیروز کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امروز در جمع بسیجیان میاندوآب در رزمایش با تاکید بر اینکه باید قدرت بسیج روز به روز افزایش یابد، اظهار کرد: بسیج خار چشم دشمنان و مایه امید برای دوستداران انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه میاندوآب به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان باید به نیروها و ظرفیت های داخلی اعتماد و توجه کنیم.

وی با تاکید بر افزایش توانمندی نظامی و دفاعی برای مقابله با تهدیدات دشمنان، گفت: دشمن برای مقابله با نظام اسلامی، قراردادهای میلیاردی در امر نظامی می بندد و نباید برخی اظهارات ساده لوحانه که دوران صلح و گفت و گوست را مطرح کرد.

حسن زاده با بیان اینکه امروز تمام دشمنان در یک طرف ایستاده و در مقابل جبهه حق و نظام اسلامی قرار گرفته اند، تصریح کرد: تنها راه پیروزی بر دشمنان، مقاومت و ایستادگی است همانطور که کشوری مثل کره شمالی در مقابل تهدیدات ایستاد و قدرت نظامی خود را به رخ رقبایش کشید و امروز نیز ما باید قدرت نظامی و موشکی و توانمندی دفاعی خود را روز به روز افزایش دهیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و بدانیم که صبر و مقاومت، انقلاب را بر دشمنان پیروز کرده است.

وی به نقش بسیج مردمی که با الهام از نیروی بسیج ایران در کشورهای منطقه مثل عراق شکل گرفت و داعش را شکست داد، گفت: بسیجیان همیشه باید در صحنه بوده و در مقابل توطئه های دشمنان بایستند.

حسن زاده به حمله و پاسخ موشکی ایران اسلامی به داعش اشاره و اظهار کرد: ما باید شاخ دشمنان را بشکنیم همانطوری که با موشک هایمان هیمنه و ابهت آنان را شکسته و سنگر دشمن را نابود کردیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدرت بسیج و دفاعی باید روز به روز افزایش یابد/ تفکر بسیجی و مقاومت همیشه پیروز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..