تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ باشند

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1396/04/23 شناسه خبر: 1148822

استاندار آذربایجان شرقی هنرمندان پیشکسوت را سفیران تبریز ۲۰۱۸ عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش آناج، اسماعیل جبارزاده در ششمین همایش هنرمندان پیشکسوت در تبریز اظهار داشت: هر آنچه در تبریز مشاهده کردید به همدلی و وحدت مسئولین استان باز می‌گردد، ما همچون برخی‌ها از پشت تریبون‌ها با هم سخن نمی‌گوییم، همه ما برای یک هدف خدمت می‌کنیم و آن جلب رضایت مردم است

وی با اشاره به اینکه تبریز شهری بدون گداست، ادامه داد: استان آذربایجان‌شرقی از گذشته با مشکلات مختلفی مبتلا بوده است، تکدی گری چهره‌ی زشت شهرهاست که با همت مردم تبریز در قالب موسسات خیریه جمع آوری گشته و در هیچ چهارراه ما دختر گلفروشی وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اعتیاد آسیب دیگر این استات بود که قشرهای مختلف را دچار خود ساخته بود که لذا پاک‌سازی استان از معتاد متجاهر گام دیگری بود که برداشته شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در این شهر ۴۷ هزار معتاد بی‌خانمان در خیابان‌ها می‌گشتند، متذکر شد: سه سال است استان ما به عنوان امن‌ترین استان کشور شناخته می‌شود و به این افراد معتاد نیز پس از ترک، حرفه‌ای آموخته و به تولیدکنندگان این شهر مبدل گشته‌اند.

جبارزاده تصریح کرد: ذخایر گندم استان ۶۷۵ روز است و درصدد هستیم گندم را به سایر استان‌ها ارسال کنیم تا محصولات کشاورزان را در انبار غلات ذخیره نماییم.

این مقام مسئول با اشاره به طرح تحول سلامت خاطر نشان ساخت: در استان تمام شهروندان تحت پوشش‌ خدمات درمانی هستند.

وی با بیان اینکه تبریز به عنوان پایتخت فرش دستباف دنیا شناخته شده است، گفت: این امر منجر به افزایش حضور گردشگران در این شهر شده است این شهر در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای جهان اسلام برگزیده شده است.

تبریز فرصتی است تا در کشور را به روی گردشگران خارجی بگشاید و شما هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ هستید.

استاندار آذربایجان شرقی یاداور شد: تبریز را با هنرمندان و مشاهیرش می‌شناسند در هیچ کجای تاریخ نامی از والیان نبوده است اما هنرمندان نام‌آوران جاویدان هستند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندان پیشکسوت سفیران تبریز ۲۰۱۸ باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..