تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مراجعه بیماران تنفسی به اورژانس‌های اصفهان

افزایش مراجعه بیماران تنفسی به اورژانس‌های اصفهانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان این خبر گفت: بررسی آمار مراجعه بیماران تنفسی به اورژانس بیماری‌های داخلی در بیمارستان‌هایی مانند شریعتی و عیسی بن مریم اصفهان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال جاری و مقایسه آن‌ها با آمار یک هفته قبل از آن، گویای افزایش تعداد مراجعه این بیماران است.

دکترحمید رضا شتابی با بیان اینکه این بیماران تحت درمان و کنترل قرار گرفتند، افزود: در سایر بخش‌های اورژانس مانند حوادث و تصادف ها، تفاوت معناداری در مراجعه بیماران مشاهده نشد.

وی تاکید کرد: در روز‌های آلوده و همراه با گرد و غبار به بیماران تنفسی و قلبی و عروقی و همچنین سالمندان، کودکان و مادران باردار توصیه می‌شود که در خانه بمانند.

به گفته کارشناسان و پزشکان، هجوم جدی ریزگرد‌ها به اصفهان بطور جدی سلامت شهروندان استان را مورد تهدید قرار داده است.

انتهای پیام/ف

مراجعه بیماران تنفسی به اورژانس‌های اصفهان فزایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مراجعه بیماران تنفسی به اورژانس‌های اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..