تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف وارد نیویورک شد

ساعت 24- وزیر امور خارجه کشورمان، به همراه دو تن از معاونانش سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی به منظور شرکت در مجمع عالی رتبه سیاسی سالانه سازمان ملل وارد نیویورک شد.

بر اساس برنامه ریزی اعلام شده  محمد جواد ظریف در حاشیه این نشست بین المللی با  تعدادی از اندیشمندان، مقامات و شخصیت های جهانی از کشورهای مختلف که در این اچلاس حضور پیدا کرده اند، دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

حضور و سخنرانی در اندیشکده شورای روابط خارجی ( CFR) با حضور «ریچارد هاس » رئیس این مرکز در دوشنبه آینده ۲۶ تیرماه از دیگر برنامه‌های وزیر امور خارجه کشورمان درجریان سفر به آمریکا است.

براساس اعلام رسانه‌ها، تیمی از سازمان محیط زیست نیز در این سفر حضور دارند.

"ریشه کنی فقر و ترویج رفاه در جهانی در حال تغییر" شعار نشست های سیاسی عالیرتبه در سال جاری است. رهبران و سران دولت ها و روسا و اعضای ارشد جوامع مدنی، کسب و کار، دانشگاهیان و دیگران کارشناسان از سراسر جهان در نشست های سیاسی مجمع عمومی سازمان ملل شرکت خواهند کرد.

نشست های سیاسی سالانه مجمع عمومی سازمان ملل از 19 تا 28 تیرماه در نیویورک برگزار می شود.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف وارد نیویورک شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..